Muziek enzo·Over Mijzelf·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag 32 – 2017

Vandaag een zwijmel die ik afgelopen week langs zag komen. Een echte “O, Ja” beleving. Tijdens het feest  vanwege  het 45-jarig huwelijk van mijn ouders in 1985, waren wij met de hele familie een weekend in een soort kampeerboerderij. We waren zo gezegd “eendrachtig bijeen”, en hadden het heel fijn met elkaar. Er werd een soort feestavond georganiseerd en samen met broer en schoonzus deden Johan en ik ook een stukkie.  Ik heb een (erg slechte)  foto gevonden maar is wel erg leuk om eens weer te zien.

  Wat hebben we een lol gehad.  De kinderen van mijn broer speelden papa en mama, die ons vermanend toespraken. Leuke herinnering!

 

 

En welk lied hoort daar nu bij? Nou de volgende:

 

8 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag 32 – 2017

  1. Ssshhh, dàt is een ouwetje! Die kwam wel eens voorbij op de radio, ik denk bij een “verantwoord” kinderuurtje of zoiets, want zo vaak kwam de radio niet aan… En een paar nichtjes van me zongen het wel eens als ik daar was. Leuk om weer eens te horen! Kan me voorstellen dat jullie toen lol hebben gehad!

    Liked by 1 persoon

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

