Muziek enzo·Over Mijzelf·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag 28 – 2017

Afgelopen donderdag schreef ik in mijn blog “Vierhouten” o.a. over de schaapskudde in Ermelo. En daarom neem ik jullie vandaag mee naar de grote stille heide om lekker te zwijmelen. Je hoort het Hoogeveense Duo Karst (moeder en zoon), en je ziet beelden van de heide. Of dat die in Drenthe is of op de Veluwe, kan ik niet vertellen. Maar mooi is het wel.

Na de dikke regenbuien van vannacht is dit best wel een lekker zwijmel.  Ik weet niet of jullie de documentaireserie: “De stress van de herder”  gezien hebben, anders kun je die hier  bekijken. Vanmorgen stond in het Dagblad van het Noorden, dat de hoofdrolspeler Catrinus met een burn-out is uitgeschakeld. Zie hier .  Achteraf dus een heel actuele zwijmel.

6 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag 28 – 2017

  1. Nostalgisch, want dit lied leerden we op de Lagere School! Zingen met de hele klas en de meesster lette op of je wel meezong!
    Off topic: Marijke volgde Achter de dijken wel zo’n beetje, ik heb het gemist, maar we kunnen nog wat terugkijken.

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

