Muziek enzo·Over Mijzelf·Zwijmelen op Zaterdag

Vandaag nog maar even in Ierland blijven. De reizigers van “wij zijn er bijna” zullen ongetwijfeld ook eens een Ierse pub binnenwandelen. Als daar dan muziek gemaakt wordt en er wordt gezongen, is het zeer gewenst om mee te zingen. En dat is me dan toch gezellig. En ondertussen genieten van het beroemde Ierse bier: Guinness. Lust niet graag bier, maar die vond ik toen heel erg lekker.  Zal wel mede aan de sfeer gelegen hebben en aan het vakantiegevoel.

En dan nu het lied dat ik voor vandaag bedacht heb.

Ik heb de versie geplaatst met de tekst erbij. Kun je lekker meezingen.

10 gedachten over “

  1. The Dubliners, voor mij altijd goed! Zo rustig hoorde ik ze niet vaak, maar geweldig, en mooi om de tekst mee te lezen, dan komt het toch duidelijker over. Tja, ik heb hier helaas geen Guinness bij de hand. De laatste keer dat ik die gedronken heb was in Irish Pub The Mutz in Emmen, waar we toen nog wel eens een poëzie-avond hadden, maar die is al lang weer gesloten…

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

