Kerken-Orgels·Muziek enzo·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag 21 – 2017

Afgelopen week is de dirigente van ons Seniorenkoor overleden. Ze was pas 69 jaar. Gisteren was de dankdienst voor haar leven in de Koepelkerk, waarna de begrafenis volgde. Naar de kerkdienst ben ik geweest, en mijn “zwijmel” heeft daar alles te maken. Terwijl ze de kerk uitgedragen werd was het volgende muziekstuk te beluisteren. Op het gerestaureerde Van Oeckelen-orgel. Dit op verzoek van de overledene.

Graag wil ik jullie het Halleluja laten horen. Gespeeld op een orgel in Krefeld, door een wel heel jonge organist. Prachtig!   Ook Johan speelde dit vaak, waarbij ik vaak lekker meezong. ( Goed trouwens dat dat nooit opgenomen is).

11 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag 21 – 2017

  1. Nou als ik zo vrij mag zijn….. ik vind het verschrikkelijk jammer dat dat niet opgenomen is want a) Johan kon prachtig spelen en jij kunt prachtig zingen…. Ik weet haast wel zeker dat ik niet de enige ben die dit jammer vind 😉

    -x-liefs-x-

    Liked by 1 persoon

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

