Muziek enzo·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag 15 – 2017

Beetje laat om dit lied te plaatsen. Er zijn sommigen die er nachtwerk van maken om hun zwijmel te plaatsen. Had niet eerder tijd vandaag. Maar hier komt dan toch mijn bijdrage. Frida Boccara zong in 1969 “Un jour, un enfant”, waarmee ze voor Frankrijk de eerste plaats haalde. Er waren dat vier jaar winnaars, want ook Spanje, Nederland en het Verenigd Koninkrijk kregen hetzelfde aantal punten.

Bij Marja (http://rammelaars2.blogspot.nl/) kun je meer Zwijmels zien en beluisteren.

Ik laat hier een ander, prachtig lied van Frida horen. Geniet ervan!  Geweldige zangeres!

6 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag 15 – 2017

    1. Daar ging iets mis…
      Ze heeft een mooie stem! Oorspronkelijk is het een Engelstalig lied: The Windmills of Your Mind. In Nederland vooral bekend van José Feliciano, maar er zijn héél veel covers van gemaakt, omdat het zo’n mooi lied is!

      Like

  1. Alhoewel ik niets met het Frans heb, de taal niet, de muziek ook niet… vind ik deze dame wel heel erg goed, ben altijd gecharmeerd geweest van haar stem .

    ik bel je eerdaags ff mbt zaterdag.

    xxx

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

