Muziek enzo·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag 13 – 2017

Alweer zaterdag; er kan weer gezwijmeld worden .  Ik vond een nummer van Herman Finkers:

 

Zo heeft iedereen zijn vragen over de hemel. Toch blijf ik geloven, dat Johan daar is. Ik kan niet anders.

 

12 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag 13 – 2017

  1. Herman Finkers, altijd geweldig! De passage over Andries Knevel, dat het “niet klopt met de leer”, en dat God dan zegt dat het daarom daar zo’n fijne sfeer is, vind ik een prachtige vondst! Ik vraag me trouwens af of ze daar wel oranjebitter hebben, voor het glaasje met koningsdag… 😉

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

