Feestdagen·Muziek enzo·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag 12 – 2017

Vorige week had ik niks te zwijmelen. Zat er een beetje doorheen, en sorry, ook jullie zwijmels niet gevolgd. Probeer een beetje mij te verbeteren, maar vandaag heb ik geen enkel idee wat ik “zwijmelwaardig” vind.

Terug maar weer naar een hele ouwe. Volgende week woensdag zijn mijn broer en schoonzus 50 jaar getrouwd. Er zal een feest gevierd worden. Brengt mij bij het lied dat in de periode van hun trouwen op elke bruiloft voorbij kwam. Ongetwijfeld is dit lied ook 25 jaar geleden weer langs gekomen. Ze doen het toch maar mooi met zijn tweetjes. Nog heel fijne jaren samen gewenst, en misschien mogen wij (de familie) er getuige van zijn.

 

7 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag 12 – 2017

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

