Familie·Muziek enzo·Zwijmelen op Zaterdag

Even zwijmelen op dinsdag

Eén van mijn broers is al jaren lid van het Christelijk Mannenkoor De Lofstem uit Broek op Langedijk.  Het is een geweldig koor, en ik vind het heel jammer dat ik nog nooit bij een optreden van hen ben geweest. In november j.l. hebben ze een prachtig concert gegeven in de grote kerk in Alkmaar.

Vorige week stuurde mijn broer een mail met een link naar een nummer dat ze daar gezongen hebben.

Can you feel the love to Night” . Een van de koorleden heeft de filmbeelden gecombineerd met de zang. Mooie beelden en prachtig lied. Ik hoop, dat je ervan geniet:

 

Helaas werkt de link naar you tube niet (meer). Jammer, maar helaas……..

4 gedachten over “Even zwijmelen op dinsdag

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

