Muziek enzo·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag 3 – 2017

Loop al een paar dagen te bedenken welke “pakkende zwijmel” ik vandaag eens zal posten. Best moeilijk elke keer weer.

Daarom laat ik hier nog maar eens de solo op euphonium horen. Gespeeld door onze dochter samen met Het harmonieorkest Patrimonium in Groningen. Telkens weer geweldig om te beluisteren. Johan heeft de laatste weken  ook vaak  naar deze muziek geluisterd.

 

Maar hierbij ook de versie van Boudewijn zelf.

7 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag 3 – 2017

  1. Patrimonium… ik denk dan aan een oproepinstallatie voor het verzorgingshuis die ik moest ontwerpen en maken. Later woonde mijn lieve (ex-)schoonmoeder er in een aanleunwoning. De Patrimonium-harmonie komt dacht ik voort uit de woningstichting.
    Tja en Boudewijn, goed als altijd!

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

