Feestdagen·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op de zaterdag voor Kerst.

Ik vond een prachtige uitvoering van “the little drummer boy”.  Genieten van de muziek, de zang en de performance.

En dan vond ik ok nog een versie van een heel jonge Bing Cosby samen mat een superjonge David Bowi.

Rest mij om iedereen Gezegend Kerstfeest te wensen. Geniet van je dagen en vooral van de fijne muziek, die ongetwijfeld langs komt.

12 gedachten over “Zwijmelen op de zaterdag voor Kerst.

  1. Geef mij de versie met David Bowie maar ♥
    Bijzondere keuzes, Corry!
    Ik wens je sterkte tijdens de kerstdagen en hoop dat je ondanks het verlies van Johan toch een lichtpuntje ziet…
    Lieve groet.

    Liked by 1 persoon

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

