Over Mijzelf·Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag.

In deze tijd vol herinneringen en missen schoot mij deze week een lied te binnen, waarmee Johan mij ooit verraste. Hij was absoluut niet romantisch, maar met dit lied overviel hij me. Druk aan het werk “voor de baas” ging de telefoon. “Luister even” klonk het. en dan volgde onderstaand lied.

 

“en doarumme bel ik oe”.

Dan smelt je toch?

9 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag.

  1. “en doarumme bel ik oe”. Leuk 🙂
    Ik kreeg van de week bloemen op mijn werk.
    Van mijn lief, we hadden 25 jaar verkering.
    Was overigens wel voor het eerst in 25 jaar, maar daarom niet minder lief 🙂

    Like

  2. Misschien was dit voor hem de gemakkelijkste manier om het te zeggen, want velen van de “oudere generaties” hebben nooit geleerd om emoties te tonen. En dan maakte hij ook nog een voortreffelijke keuze!

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

