Zwijmelen op Zaterdag

Zwijmelen op zaterdag

Na een heel lange afwezigheid op de zwijmelzaterdag, ben ik er eventjes weer. Op een nieuwe weblog, want de oude (corryjohan.wordpress) kan ik niet meer benaderen om daar verslagen ofzo te schrijven. Daarom dus….

Ik plaats hier een opname van Venice: The family tree .  Een lied dat gedraaid werd bij de uitvaart van mijn jongste broer. Afgelopen zaterdag (26 nov) waren we als familie bij elkaar en daar werd ook weer naar het lied geluisterd. Prachtige tekst, mooie muziek.

Meer over Venice hier.

10 gedachten over “Zwijmelen op zaterdag

  1. Wat een mooi lied. Ik hoor het voor het eerst. Ik kan me voorstellen dat je er kracht uit put.
    En je hebt een gezellige dag met Melody gehad, las ik. Dat was fijn om er even tussenuit te zijn!
    Lieve groet.

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

