Over Mijzelf·Vakanties algemeen

Hè, hè, eindelijk even tijd.

Vorige week vol trots gemeld, dat ik een nieuwe blog begonnen ben, en daarna was het helemaal stil vanaf deze zijde. Oorzaak vooral drukte. Qua gezondheid voel ik me redelijk op het ogenblik, dat er toe leidt, dat ik (denk ik)  teveel hooi op de vork neem. Zou dat een vorm van inhalen kunnen zijn?  Maar hoe dan ook: ik probeer weer wat. Vooral het plaatsen van foto’s moet ik nog maar afwachten hoe dat mij vergaat.

We gaan het zien!

modeshow

Dat gaat dus niet vlekkeloos.  Er werd gezegd, dat ik de foto’s het beste via Paint kan bewerken, ben daar geweest, maar: hoe nu verder?  Nog maar even verder zoeken.

Ondertussen wil ik je bovenstaande foto niet onthouden. Ik stel daar een mannequin voor, die een zelf in elkaar geknutselde jurk toont. Teatime: en dat is te zien. Dit gebeurde tijdens mijn vakantie in september op New Hyde Park in Doorn. Meer specifiek: diaconale vakantieweek De Vaart, georganiseerd door diverse kerken in Drenthe, die meestal in een dorp langs de Drentse Hoofdvaart liggen. Fijne week gehad.

Hoop toch binnenkort foto’s beter te kunnen verkleinen enz.

11 gedachten over “Hè, hè, eindelijk even tijd.

    1. Dat zou ik toch niet doen….. want dat vergt heel veel laadruimte en vooral laadtijd en lange laadtijd is in de internetwereld nog steeds de nr. 1 no go 😉 Zeker binnen een gratis blogomgeving.
      Het verkleinen naar (afhankelijk van de layout…. maar over het algemeen hebben blogs 2 kolommen dus is voor de hoofdkolom de maximale breedte van 700-900 pixels meer dan zat genoeg. Daarbij wordt dan ook nog vaak het croppen geadviseerd (je maakt de foto daarmee niet in formaat kleiner maar wel qua inhoud) dat kan op http://tinypng.com

      Like

  1. Geslaagde foto Corry, vooral het hoofddeksel! Heel origineel.
    Hoop dat het je lukt foto,s te uploaden, ik geniet altijd van je prachtige stukjes.
    Succes er,ee, ben benieuwd!
    Jannie Meijer.

    Liked by 1 persoon

  2. allemaal hartelijk dank voor de reacties. Gezellig! De genoemde websites zal ik gauw bekijken en dan zien wat ze doen. Ik heb een nieuwe p.c. en het door mij gebruikte programma, Irfanview, staat daar niet op. Dus nu op zoek naar een ander, gemakkelijk programma.

    Like

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

