Over Mijzelf

Nieuw Blog

Om nog onbekende redenen is mijn ‘oude’ blog niet meer bereikbaar voorlopig voor mij om te bewerken. Alles dat ik ooit plaatste is nog wel te zien en te lezen… kijk maar eens HIER

Daarom dus een nieuw blog….of dit tijdelijk een nieuwe stek is of definitief moeten jullie maar afwachten, net als ikzelf totdat Melody meer informatie heeft weten te achterhalen….

Bij een nieuwe blog hoort ook een nieuwe avatar…. De foto die je hierboven ziet.

Ik hoop dat jullie mij voortaan hier ook weer gaan volgen.

Hartelijke Groet, Corry

18 gedachten over “Nieuw Blog

Jouw reactie is zeer welkom, bedankt alvast.

